La setmana passada, els infants d’I4 i I5 vam anar de colònies a Mas Banyeres. Han estat uns dies molt especials, plens de jocs, rialles, descobertes i moments compartits.
Hem fet moltes activitats, hem gaudit de la natura, hem dormit amb els amics i amigues i hem viscut un munt d’aventures. També hem cantat, ballat, corregut i, sobretot, ens ho hem passat d’allò més bé!
Per a molts nens i nenes era la primera vegada que passaven una nit fora de casa amb l’escola, i ho han fet genial. Han demostrat molta autonomia i han gaudit de cada moment.
Us deixem un recull de fotografies perquè pugueu veure alguns dels moments que hem compartit durant aquests dies tan especials.
Esperem que us agradin tant com a nosaltres ens ha agradat viure aquesta experiència!