Un any més hem tancat el curs de primer amb uns quants dies de colònies.
Aquest any hem anat a "Mas Banyeres", Centelles. Ha estat una estada fantàstica!
Durant quests dies hem compartit jocs, rialles, descobertes, passejades pel bosc, .... Les emocions han estat a flor de pell. Ha estat una experiència inoblidable que ens ha permès crear vincles nous i molt més propers.
Aquí teniu aquest vídeo que n 'és una petita mostra de tots aquests moments viscuts.