Com cada curs, posem punt i final amb les tant esperades colònies.
Aquest curs, els alumnes de 4tr han anat a la casa Mas Banyeres, a Centelles, on han pogut gaudir d'un entorn natural magnífic.
Tirolina, tirc amb arc, piscina, rutes d'orientació, rocòdrom... han estat algunes de les activitats que han fet que aquests tres dies hagin estat plens d'aventura i emoció a cada segon.
Aquí us deixem una petita mostra de les nostres convivències.


