divendres, 5 de juny del 2020

6è: PLAYLIST. LES NOSTRES CANÇONS. CURS 2019-2020



Aquest curs 2019-2020 ha estat d'allò més divers en tots els sentits.
Tot el que hem viscut i durem en el nostre bagatge personal ha fet que el curs de 6è  hagi estat molt especial per a tots!


Hem pensat de compartir amb vosaltres els nostres variats gustos musicals i recordar el significat que tenen per a nosaltres algunes cançons.
Reviure moments, també diversos, amb famílies, amistats i mestres; estones emotives, situacions divertides, moments relaxants, trepidants o sorprenents ...

Trobareu la Playlist de 6è a l'Spotify:
"Les nostres cançons" 6è NJPraga

https://open.spotify.com/playlist/1wgxAiQF7frqRg9xXOBL6u?si=tPDe796kTGmeNNtYm0brCw

Aquesta és la nostra llista:

QUE TOT ET VAGI BÉ 
MONTSE: L'he triada perquè us la vull dedicar ara que acabareu 6è, la darrera etapa de Primària. Plegats hem viscut lliçons, esbarjos, jocs, rialles, silencis, xivarris… I donarem pas a un estiu i a un nou curs amb noves aventures. 
Us desitjo que no deixeu de gaudir ni de viure intensament com ho heu fet fins ara. 
Que tot us vagi molt i molt bé.                                                               

CHANGES  

T. MERCÈ: Amb vosaltres em vaig llançar a fer una nadala molt moderna. DIFERENT!

JUNTES 

ALÈXIA: Aquesta cançó surt a la meva sèrie preferida i en aquests temps de confinament em dona forces i molts ànims per estar junts i seguir cap endavant.

AL MAR!  

XAVI: M’agrada aquesta cançó perquè em recorda l’estiu, a la platja,  a les nits eternes i els moments màgics. Vacances, viatges, família, gelats, terrasses, tranquil·litat, en definitiva moments que molts haurien de ser eterns.
                                                                                                               

COMPTA AMB MI  
MARTA M: És la meva cançó preferida perquè ja sabeu que ahir, avui i SEMPRE podeu comptar amb mi.

DON’T STAR NOW                                                      

ANGIE: Cuando estoy triste y la escucho me pongo alegre y también me hace bailar.

SIRENAS 

SOFÍA R: He escollit aquesta cançó perquè em transmet alegria i bones vibracions. 

BOIG PER TU  
MARTA C: Si us preguntés quina era la nostra cançó a la classe dels Cargols, què diríeu? Boig per tu és la nostra cançó!!!
                                                                                                             

ALL OF ME  
POL M: Em fa recordar tot el que té de bo la vida i m'alegra quan l'escolto.

FOREVER YOUNG  

RAÜL

QUAN TOT S’ENLAIRA  

CARME: Aquesta cançó m’agrada perquè em fa pensar en el que és important.

SI TU LA QUIERES                           

PAULA: He escollit aquesta cançó perque em produeix sensacions agradables.

LIFE 

JOAN: No sé perquè l'he triada... m’ha motivat!

DIAMONDS  
T. MARY: A special song for this class and remember, you shine bright like a Diamond.
 
LA BOHÈME  

MERCÈ: Aquesta cançó parla dels records de joventut amb una certa nostàlgia. Però és una cançó molt bonica. Desitjo que us agradi i que l’enginy i la il·lusió de ser jove no us falti mai a vosaltres.

ARA!  
ANA: Ara és el vostre moment, feu tremolar el món! I recordeu que si perdeu el fil, el trobareu junts.
 

TANCA ELS ULLS
CLARA: Ara arriba un nova etapa per vosaltres, us toca seguir caminant, seguir aprenent, sempre endavant!  

RRHH. TINC UNA CASA 
GALA: He escollit aquesta cançó perquè em transmet molta energia.

QUÉ BONITO ES QUERER  

DAVID: M'agrada perquè m'anima a cantar, ballar, ...

GIRASOLES
IZAN:
M'alegra i m'agrada molt el ritme que té. 

IT’S YOU
CARLOS: 
Em dona tranquil·litat i l'escolto amb la meva mare.

MI REINA  

AITANA: L’he triada perquè quan estic trista em fa estar més contenta i em recorda quan estic amb les meves amigues.

SI POR MI FUERA

ALEJANDRA: M'agrada molt i sempre l'escolto amb la meva millor amiga.


SIMILARES
MARC P: Escucho esta canción cuando voy con mis padres de excursión o en vacaciones y también me concentra antes de los campeonatos de kárate. 

SOLDADITO DE HIERRO  
POL P: L'he escollida perquè m'agrada molt la lletra i el seu significat.

MATERIAL GIRL
LIA 

ON ÉCRIT SUR LES MURS  
ÁLVARO S: M’agrada la cançó perquè em transmet molta alegria.


LES DUELE  
Diplo se une a Lil Nas X y Billy Ray Cyrus en el remix de 'OldADARA: He escollit aquesta cançó perquè m’agrada i té molt de ritme per cantar i ballar.                                                                            

LO SIENTO                                                                                          
ÁLEX : Cuando suena en la radio me pongo a cantarla y a bailarla. 

                                                                                                              
CRADLES                                                                                                   
IRINA


OLD TOWN ROAD
HUGO  


DÍA DEL PLÁTANO
ÁLVARO M: Escogí esta canción porque la escucho mientras estudio.             


FLY AWAY
MARC S.


OJALÁ
SOFIA G: Aquesta cançó l'he escollida perquè la lletra et fa reflexionar en molts moments.


IT’S MY LIFE  
PERE : M'agrada el ritme i la lletra.

ESENCIAL  

NOA: L'escolto quan vaig de vacances a un lloc que està lluny.


RAIN ON ME
BRUNO: Me transmite mucha energía, me encanta el ritmo. Son mis dos cantantes favoritas, hacen un dúo muy bonito.
                                                                                                                 

AVES ENJAULADAS

TXUS

COLOR ESPERANZA
CRISTINA S: Sempre s’ha de lluitar i no perdre l’esperança.

IMAGINE  

ANNA: Us vaig tenir a Discover de 3r. Vau ser molt divertits i moguts també!

YOUR SONG
CARLES

VOLCANS
CRISTINA F: Que mai ningú us prohibeixi ser qui voleu ser.

LA PUERTA VIOLETA
ISABEL: Tothom que pateix violència de gènere pot trobar la seva porta de sortida.

NO ÉS NOU  

OLGA: M’agrada aquesta cançó perquè parla de canviar el món.
L’EMPORDÀ  
MÓNICA: Em recorda quan aprenia català, que em van recomanar aquest grup. 

DEADLY SINNERS
NOELIA: M’activa molt i em genera molt bona energia.

CANÇÓ DE FER CAMÍ
NEUS: Feliç de ser amb vosaltres, de compartir somriures i de fer camí en la mateixa barca durant aquest curs tan ÚNIC!!!