Com cada any, durant el tercer trimestre hem dut a terme a l'escola l'activitat d'Amics Lectors.
Primer de tot, ens vam presentar i els alumnes de 6è van regalar als Esquirols un punt de llibre molt divertit. Durant tot el trimestre, dos dies a la setmana, vam compartir una estona de lectura plegats, gaudint de les lectures i de la companyia.
Per acomiadar-nos, vam fer un joc en què la lectura era imprescindible per trobar la solució. Vam repartir per l'aula uns paperets amb rodolins que s'havien separat i la nostra missió era trobar la parella de cadascun per completar-los. Va ser una activitat molt engrescadora en què petits i grans ens vam ajudar mútuament.
Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha permès compartir moments de lectura, aprendre els uns dels altres i crear nous vincles. Però, sobretot, ens ho hem passat d'allò més bé llegint!
Perquè no ho oblideu mai: