dijous, 25 de juny del 2026

1r: COLÒNIES 2026 "MAS BANYERES"

 Un any més hem tancat el curs de primer amb uns quants dies de colònies.

 Aquest any hem anat a "Mas Banyeres", Centelles. Ha estat una estada fantàstica!

Durant quests dies hem compartit jocs, rialles, descobertes, passejades pel bosc, .... Les emocions han estat a flor de pell. Ha estat una experiència inoblidable que ens ha permès crear vincles nous i molt més propers.

Aquí teniu aquest vídeo que n 'és una petita mostra de tots aquests moments viscuts.



I4-I5: COLÒNIES MAS BANYERES

 La setmana passada, els infants d’I4 i I5 vam anar de colònies a Mas Banyeres. Han estat uns dies molt especials, plens de jocs, rialles, descobertes i moments compartits.

Hem fet moltes activitats, hem gaudit de la natura, hem dormit amb els amics i amigues i hem viscut un munt d’aventures. També hem cantat, ballat, corregut i, sobretot, ens ho hem passat d’allò més bé!

Per a molts nens i nenes era la primera vegada que passaven una nit fora de casa amb l’escola, i ho han fet genial. Han demostrat molta autonomia i han gaudit de cada moment.

Us deixem un recull de fotografies perquè pugueu veure alguns dels moments que hem compartit durant aquests dies tan especials.

Esperem que us agradin tant com a nosaltres ens ha agradat viure aquesta experiència! 










                                             























4t: COLÒNIES A MAS BANYERES

Com cada curs, posem punt i final amb les tant esperades colònies.

Aquest curs, els alumnes de 4tr han anat a la casa Mas Banyeres, a Centelles, on han pogut gaudir d'un entorn natural magnífic. 

Tirolina, tirc amb arc, piscina, rutes d'orientació, rocòdrom... han estat algunes de les activitats que han fet que aquests tres dies hagin estat plens d'aventura i emoció a cada segon. 

Aquí us deixem una petita mostra de les nostres convivències. 












EI4- EI5: PROJECTE JOCS OLÍMPICS

Durant aquest tercer trimestre, els nens i nenes de les classes dels Cargols i els Esquirols hem gaudit molt descobrint el món dels Jocs Olímpics. Hem après moltes coses sobre els esports, els valors de l’esforç, el treball en equip i el respecte.

Al llarg d’aquest projecte hem realitzat moltes activitats, però avui us volem compartir un recull de fotografies i vídeos d’unes jornades molt especials en què les famílies vau tenir un paper protagonista.

Gràcies a la vostra participació, els infants van poder gaudir de diferents propostes esportives, reptes i experiències que van enriquir enormement el projecte. La vostra implicació, il·lusió i col·laboració han estat essencials perquè aquesta aventura fos encara més significativa i divertida.

Moltes gràcies de tot cor!



dimarts, 23 de juny del 2026

EI-5: VÍDEO FINAL DE CURS ESQUIROLS CURS 2025/2026

Com ja sabeu, per acomiadar el curs vam preparar un petit vídeo molt emotiu amb moments compartits durant l'any. Tot i que ja l'heu vist, el deixem també al blog de l'escola perquè en quedi un record.

Ha estat un curs ple d'experiències, aprenentatges i moltes estones compartides que segur que tots ens emportarem.

Esperem que, d'aquí a un temps, el torneu a mirar i us arrenqui un somriure.

Bon estiu i gràcies per haver-nos acompanyat durant aquest curs!



diumenge, 21 de juny del 2026

2n: COLÒNIES 2026

 

Aquest any, les colònies a Mas Banyeres ens han regalat moments inoblidables. Han estat uns dies plens d'aventures, descobertes, convivència i moltes rialles, en què els nens i les nenes han tingut l'oportunitat de sortir de la rutina, superar nous reptes i compartir experiències que van molt més enllà de l'aula.

Durant aquests dies han enfortit vincles, han guanyat autonomia, seguretat i confiança en ells mateixos, i han continuat creixent no només com a alumnes, sinó també com a persones.

Un cop més, aquesta experiència ha esdevingut una aventura que difícilment oblidarem. Aquest vídeo n'és un petit recull, una mostra de tots els moments especials viscuts i compartits. Esperem que el gaudiu molt i us desitgem un molt bon estiu a tots i a totes!




diumenge, 31 de maig del 2026

1r: PROJECTE "LES PLANTES"

 Els nens i nenes de 1r han estat treballant amb molta il·lusió aquest trimestre en el projecte de les plantes. Durant aquest últim trimestre, a  classe, hem creat un racó dedicat exclusivament a les plantes, on cada nen i nena ha anat aportant elements relacionats amb aquest món natural, enriquint així el nostre projecte amb idees, material, experiències i descobriments personals.

Aquest projecte ha estat molt pràctic, amb un fort enfocament en la manipulació, l'observació directa i l'experimentació. Els nens han pogut comprovar de primera mà el creixement i les necessitats de les plantes, aprenent la importància de la cura i la responsabilitat a l'hora de mantenir les plantes sanes i vigoroses. Han cuidat les seves pròpies plantes a l'aula, desenvolupant una connexió directa amb el cicle de la vida vegetal.

A mesura que anàvem aprofundint en el coneixement de les plantes, hem anat creant el nostre lapbook, que ens ha ajudat a consolidar els conceptes apresos en català i anglès. Hem treballat temes com: què necessita una planta per viure, les parts de la planta i de la flor, la reproducció, l’alimentació, les hortalisses, i la classificació d'arbres, arbustos i herbes. Cada tema desenvolupat ha estat una nova descoberta, que els alumnes han interioritzat a través de l’experimentació i la reflexió.

El projecte ha estat una experiència molt enriquidora i motivadora, ja que han estat protagonistes d’aquest viatge, desenvolupant la seva curiositat i el seu esperit científic.

Aquí teniu un petit resum en aquest vídeo.